onsdag 13 februari 2008

Veckan som varit och dagens äventyr

Veckan som varit har vi mest hållit oss inomhus då jag har varit förkyld men nu är det bra förutom hostan som inte vill släppa men det kan ju ta ett tag. I 2 dagar har mamma också varit sjuk så jag har lekt massa med pappa igår var vi i Köpenhamn men jag sov mest hela tiden.

I torsdags förra veckan började jag på riktigt att resa mig upp själv mot olika grejor och nu går det som bara den allt som man kan ta tag i kan ju hjälpa en att komma upp.

I går lärde jag mig också att sätta mig i från magläge var ju inte så svårt.
Först och främst har det blivit lite vår känns det som vissa dagar och vintergäcken har ju också tittat fram

Idag har jag simmat igen, förra veckan hoppade vi över eftersom jag var så snuvig då.
Jag kämpar med att komma upp på kanten.

Sedan idag har jag och mamma varit hemma hos Elias och hans mamma och lekt, Emilia och hennes mamma kom också.
Vi har haft mycket kul.
Min kompis Emilia
Jag och Elias försöker lite ut hur mycket luft det behövs i däcken.

Måste bara visa hur duktig jag är på att så, tycker att det är så roligt
Sedan har vi varit och gungat så mysigt, eftersom jag ville inte alls sova
Elias var inte riktigt på gunghumör, han ville hellre mysa i vagnen
En liten videosnutt från dagens simning, ursäkta kvalitén

1 kommentar:

Maria sa...

Tack för igår kåmpis! Vad bra att du hjälpte mig att kolla luften i däcken! ;-) Kul att se dig simma! Grattis oxå på din 9 månadersdag! Kramar till dig o din mamma