måndag 21 april 2008

Lång promenad och massa bus

Idag började vi dagen med att gå från Limhamn till Vintrie då vi skulle till Lucas och hans mamma och leka.
Så fram och tillbaka blev det nog 1.5 mil, på vägen dit somnade jag inte direkt utan vi han titta på massa blommor, fåglar och en massa hästar, sedan somnade jag..
Vilket underbart väder.
Lite med med Lucas, medan mammorna dricker lite kaffe efter lunchen
Ok Lucas du får väl ha kuben då jag tar den här bitringen i stället
Sen var det dags att gå ut i det fina vädret, alltså kolla nästa bild
Lucas har fått på solhatten, ja nu är det vår.
Väl på lekplatsen så måste man ju gunga..
Sedan var det lite lek i sandlådan, men jag ville helst äta sanden men det fick jag inte för mamma
Aha skall man gräva..
Hemma igen efter en sovstund, åt vi mellanmål ute och sedan satt jag och tittade när pappa klippte gräset






3 kommentarer:

Maria sa...

Vilken härlig dag! Själv har jag varit o jagat fåglar i Folkets Park. Tyvärr är jag inte riktigt lika snabb som dem än.. men det ska jag bli! Kram Elias

Familjen Cullefors sa...

Hej cooling! Vad duktiga ni är på att promenera! Vi är äntligen friska igen så nu kan vi gärna leka nån dag! Kanske i lekparken..
Kram Stellis

Elliott och Elton sa...

Hej kompis!

Så skönt det ser ut att leka i sandlådan! Och vilken härlig promenad ni fått! Själv har vi varit i Vellinge idag och hälsat på Pyret & Brutus bebisar. När vi var där fick jag hög feber och ligger nu hemma med 39 graders feber... Hoppas att vi kan leka snart.

Kram Elliott!