söndag 20 juli 2008

Tennisveckan i Båstad

Nu har vi mycket att ta igen här i bloggen, då mamma inte riktigt hunnit med men här kommer lite vad vi gjort under tennisveckan..
Gucci och jag har badat de dagarna det var fint väder.... Jag tog i leksakerna och Gucci plockade ut dom.
Gungat..
Hjälpt till att vattna i trädgården
Varit på hamnkrogen och ätit god mat, denna kvällen sov jag som en stock fast det var ett himmla sorl sa mamma, de andra spanade mest på kändisar.
Här sitter pappa, Niclas och Patrik
Helt utmattad så jag sitter och somnar på mammas ben.
En runda i Helsingborg och shoppar lite vill inte sitta i vagen så jag är uppe hos Niclas

1 kommentar:

Alexander & Alfred sa...

hej hugo!
det ser ut som att du haft en rolig vecka i båstad!! man blir så trött när man är med de vuxna o de ska flänga runt, förstår att du somnade :-)..

kram från alex & hans mamma