måndag 6 oktober 2008

Italien

Nu är vi hemkomna efter 10 dagar i Italien, vi har haft det underbart här kommer lite smakprov
Precis kommit fram till lägenheten där vi skall bo i 7 nätter efter en biltur från Milano på ca 40 mil..
Mamma och jag har varit och handlat lite glass i Siena
Busar med pappa, har precis klättrat lite i palmen
Njuter av solnedgången och tittar på båtar här med mormor
Vi har varit i Pisa också.
Busar på restaurangen
Uppe i bergen kan busshållplatserna se väldigt olika ut, här med egna stolar.
Springer nere på stranden i Follencia
Badar fötterna lite, ganska varmt i vattnet.
Sitter och bara njuter
Slappar lite i solstolen vid poolen vid lägenheten
Här är huset vi bodde i de 7 första nätterna fint va
Nu har vi kommit till Milano så jag slappar lite i hotell sängen
Skall åka lite tunnelbana
Vi åkte linbana upp till Bergamo, jag fick hjälpa till att trycka lite på knapparna
Sista dagen på semestern, pappa och jag på restaurang

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Åh vad ni ser ut att ha haft det skönt!
Ser hur mysigt ut som helst!

Hoppas vi kan ses så fort jag blivit frisk igen.

Kramar från Elliott och hans mamma.

Anonym sa...

Så härligt det ser ut! We looove Italy säger mamma:-D

Hoppas allt e bra med dig Hugo, längesen vi sågs!

Må så gott! Kram Stellis

Tack för härom kvällen säger mamman