torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt År!!

Igår firade vi den sista dagen på 2008 och nu har vi ett nytt år framför oss, jag skall bli storebror, vi skall flytta till nytt hus, ja det händer mycket framöver....
Här sitter jag finkläd och väntar på maten, smaskar lite på en lime under tiden.
Spagetti och köttfärssås inte helt fel... Mums
Sedan var det dags för lite dans med värdinnan Vibeke
Min farbror dansade också lite med han var tydligen lite varm
Gott Nytt år önskar Steff och min pappa Micke.
Själv höll jag mig uppe ända fram till raketerna såg väl ett par st sedan somnade jag gott i vagen innan mamma och jag gick hem.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA LÄSARE.... HOPPAS NI VILL FÖLJA MIG UNDER 2009 OCKSÅ, GLÖM INTE ATT SKRIVA LITE KOMMENTARER DÅ OCH DÅ
KRAM PÅ ER

Här rockar jag loss lite...

3 kommentarer:

Agneta sa...

Gott Nytt År Gullunge!
Verkar ha varit ett häftigt
kalas du var på.Du gjorde som Gucci - somnade när det
sprakade som värst.
P o K från Farmor

Alexander & Alfred sa...

hej på dig hugo!!
verkar som att du hade en rolig nyårs afton!
mamma o jag kikar ofta på din blogg men vi är så dåliga på att skriva kommentarer. sorry...
/ Alexander

Anonym sa...

Gott Nytt År Hugo!
Så fin du var i dina festkläder.
Vi saknade er på nyår men det verkar som ni hade ett riktigt mysigt firande. Vi tittade också raketer men efter tolvslaget var det även några på vår fest som somnade (din moster t.ex. hihi...)

Hoppas vi ses snart!
Kramar från Mille
Daniel hälsar också självklart