söndag 22 februari 2009

Pulkaåkning och bus hela dagen

I går var det full rulle hela dagen, först gick hela familjen till pulkabacken, Olivia sov snällt i vagnen.

Sedan gick vi upp till familjen Langebro och busade ett par timmar, innan det var dags för handling och hemfärd till oss med familjen Langebro och familjen Mohlin/Rydberg
Nu har jag precis kommit ner från backen det är så kul...
Jippi man behöver inte hålla i sig...
Här åker jag och Naima tillsammans
Naima och hennes pappa, ser lite trångt ut..
Niclas och Therese kom på besök i backen så jag passade på att åka lite med Niclas..
Levi och Micke, Levi tyckte inte det var så kul med pulkaåkning.
Olivia låg och myste i vagnen under tiden vi åkte..
Olivia ligger hos Therese, tack Therese och Niclas för de fina skorna till Olivia
Nu skulle vi handla och jag ville cykla så jag fick låna en hjälm matchar inte riktigt till overallen men men

Sitter i cykeln och vinkar..
Pappa kan vi köpa en sådan här cykel??
Väl inne i affären var jag så trött att jag somnade bland alla varorna


Jag åker i pulka backen får hjälpa till i slutet så man får lite mer fart

4 kommentarer:

Alexander & Alfred sa...

vilken kulig helg ni har haft. visst är det lattjo lajbans med alla snö!! så synd att den är börta nu..... kram Alex

Anonym sa...

Ja det är rätt tröttsamt att hanla ibland :-)

bosse sa...

Godmorgon min älskling
Vilken tur att ni han vara ute i det fina vintervädret för nu tycks det va slut på det hela.Klart pappa ska köpe en sådan cykel till er det blir perfekt
Många pussar och kramar till Hugo o Olivia från MORMOR

Agneta sa...

Hej Gullunge!
"Vicken flax" att farmor hittade den där pulkan!
Den tycks ju hålla för det mesta, även om det blir lite trångt, men då går
det ju fortare.
Kram till dig o prinsessan.
Farmor