onsdag 5 augusti 2009

Lekträff med Elias

Idag var vi på lekträff med Elias och hans mamma Maria, var länge sedan vi sågs så det var så kul..
Olivia sitter i Marias knä o spanar
Jag och Elias sitter och fikar lite och kollar på något spännande
Målar lite på bänken, Elias hund Selma var också med..
Vi tyckte det var roligare att klättra upp på rutchebanan så det tränade vi på. Här är jag halvvägs uppe.
Inte långt kvar..
Det är jätteroligt...
Elias är nästan uppe.
Så glad och nu på väg ner för att bestiga den igen.
Här är vi in action..
Jag försöker att bestiga den stora också men det var lite svårare...

2 kommentarer:

Maria & Elias sa...

Tack för igår kompisar! Så kul att träffas! O tänk att vi ska gå på TLG tillsammans hela hösten! Superskoj!! Ses snart igen hoppas vi! Kraaamar fr oss

Alicia 0 Ella sa...

busungar! jag älskar också rutchkanan som jag fick av mormor o morfar när jag fyllde år!

kram