lördag 19 december 2009

Första julfirandet och Olivias första jul

I går hade vi första julfirandet som var med farmor, Farbror Uffe,Faster Anna, Gammelmormor Inga och mina kusiner Rasmus och Elin.
Jag och Olivia sitter fint i trappen
Alla kusinerna Elin, Olivia Rasmus och jag
Lite fundersam
Olivia känner lite på paketen.
Jag har fått ett bowlingspel.
Olivia sitter och leker lite
Jag och Olivia sitter och äter fint.
En av mina bästa julkappar en sparkcykel.
Olivia var jättetrött men var ju tvungen att testa sin nya gunghäst.
Jag var lite trött så jag myste lite och så klart på min sparkcykel.

5 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Men åh så fina ni var era små troll!
Du med fluga, Hugo och Olivia med rosett i håret! :-)

Många kramar till er.

GOD JUL igen så ses vi så fort ni kommer hem igen.

Alexander & Alfred sa...

Men gud vad fina ni är Hugo och Olivia!!!
Tänk att få fira jul många gånger, underbart ju!
Hoppas ni får en underbar resa. Kramar Petra

bosse sa...

Hej mina älsklingar så jättefina ni var// Puss o kram Mormor

Agneta sa...

Sötnosar är ni allihopa, allihopa, allihopa....
Julkramar
Farmor

Alicia 0 Ella sa...

så söta ni är kompisar, hoppas ni får en trevlig semester och njut för oss också!!'


k´ram