torsdag 11 februari 2010

Hus uppdatering

Lite uppdatering med bilder från huset hur pappa kämpar I köket tittar mot kylrummet och ungnarna
Köket sett från matsal / vardagsrummet inte helt färdigt
Från köket mot vardagsrummet, jag och pappa sitter och tittar ner i vinkällaren
En del av vardagsrummet och det inbyggda akvariet.
Jag på väg in för att prova duschen..
Toaletten på ovanvåningen, fönstrena kommer att bli frostade nertill.
Vasken i badrummet på ovanvåningen
En bild från vardagsrummet in mot klädkammaren och badrummet

7 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Men åh så fint det blir!!! :-)
Så spännande. Ser fram emot att få kika på ert fina hus!

Kramar från oss i röran

Alicia 0 Ella sa...

så fint det är, säg bara till när jag får flytta in...hihi!!!

Kommer iaf gärna bor en dag och tjuvkikar hur det ser ut i verkligheten!!

kram

Alexander & Alfred sa...

Åh det ser jättefint ut!!! Ska bli så skoj att få se det i verkligheten. Låter lyxigt med kylrum mm.
Skönt att du mår bättre nu.. Kramar

Mad sa...

SÅ fint det blir! Ska bli kul att få komma och kolla! Kramar

Linda Ganton sa...

Jättefint! Ska bli kul att sebilderna sen när allt är klart!

Lotta sa...

Åhhh, guuud va fint! Vilket drömhus!! Jag flyttar oxå gärna in när som helst:-D Vore superkul att få se det live så jag hoppas vi kan få till en liten lekfika framöver;-D
Stort stort grattis till Olivia oxå!!
Många kramar Lotta & Stella

Sophiia sa...

Wow! Vilket hus ni får/har :) Jättefint! Ses imorgon på friskis!