tisdag 18 maj 2010

Kalas i 3 dagar....

Kalasen började i fredags mormor och Bosse kom lite tidigare då de hade en gemensam present med mamma och pappa
På väg ut och skall titta på min present.
Whiii en jeep med 2 växlar och back måste testa att växla lite..
En premiär runda med Olivia och hon var nöjd
På lördagen var det dags för barnkalas för alla mina kompisar med familjer, här håller jag på att packa upp alla fina paket.
Olivia sitter och myser i pappas knä
Jag står och sjunger fast de säger att det är dom andra som skall sjunga för mig.
Får stå tyst en stund och lyssna på deras allsång..
Min fina gröna bil tårta som vi hade på lördagen
Elliott jag och Alicia äter lite glass
Olivia är på bra humör..
Ella, Olivia och Elton provar mitt fisk spel
Sedan var det dags för "Pinjata" här står i fint i kö och väntar på vår tur...
Jag försöker slå sönder Musse men det var inte det lättaste
Till slut fick vi alla var sitt snöre för att få hål på den men det gick inte riktigt så de stora barnen fick hjälpa till lite.
Sedan var det hamstring som gällde
jag delar med mig lite med Alicia

tack alla för att Ni ville och komma och tack för de fina presenterna

Kram Hugo med familj

Inga kommentarer: