tisdag 31 augusti 2010

Stockholm

I helgen var vi i Stockholm, fint väder och massa skoj
Rider på det stora lejonet i Kungsträdgården
Olivia ville också prova
Wraaaa
Bus
På väg till Gröna Lund
Olivia är på G
Ett sådant här stort choklad vann vi
Tittut
Jag spelar på hästar
Morfar och jag åker de flygande elefanterna
Rider på en gris
Olivia,pappa, jag och Robin i karusellen
Pappa och Olivia i flygande elefanten
Jag som Findus
Josefin som blomma, Robin som Pettersson och Olivia som Findus
Robin och jag
Josefin o Olivia
Undrar vad hon gör...
Fundersam
Full fart
Samma här med min påse i handen
På väg hem från Gröna Lund
En liten runda på stan, mamma, Josefin, Ann-Christine, Morfar och Olivia
Pappa, jag ,Olivia och Robin sitter och tar det lite lugnt
På mysigt café i Gamla Stan
Hmmm funderar
Högvakten

3 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Ser hur mysigt ut som helst!

Agneta sa...

Superhelg i underbara
Stockholm.
Puss & kram

Mille sa...

Vilka turister! Fått med så mycket på en helg... lyxigt ;)