måndag 1 november 2010

Skånes djurpark

I Söndags var vi på Skånes djurpark för att gå skattjakt och titta på djuren
Fredrik o Sabine o Klara var också med.
Här var skatt kartan och alla ställen som vi skulle besöka för att få ledtrådar
Trion
Jag ,Klara och Olivia
Jag och mina pinnar
Olivia med sin kanin
Blev lite arg när hon trillade på rumpan
Olivia, Jag och Klara
På väg bort i horisonten
Hoppla pållen
Olivia sitter och säger Cheese
Sedan blev hon så trött så hon skojade lite och låsades sova
Så söt älg
Här går det undan
Olivia var trött och ville bara ligga ner i vagnen
Jag hjälper till så vi kommer fram lite fortare med min "åra"
Här gräver jag för fullt.

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Oj vilken händelserik dag! Ser superskojigt ut! :-)
Och visst är disktrasan tjusig! :-))

bosse sa...

Hej mina älsklingar
Vilken fin dag ni hade med djur o
bus/ kram från Canada Mormor oBosse