torsdag 2 juni 2011

Legoland

Förra lördagen åkte jag, Olivia mamma och mormor för att ha några dagar på legoland och Lalandia för att sedan åka till landet. Pappa är ju i Florida så vi får hitta på något kul.
Olivia spelar lite biljard på hotellet
Jag försöker få ner några bollar
Olivia på lekplatsen på hotelletJag gungar på åsnan
På restaurang i Odense
Olivia väntar på sina pannkakor
Mamma och jag i piratbåtarna på legoland
Olivia och jag blir indianer
Sitter på våra hästar brevid hövdingen
Mormor och jag i kanoten.. Denna åkte jag med mamma också många gånger super kul.Grrr jag är ett lejon
Olivia som knappt syns
Lite av starware legot de byggt
Häftigt
Olivia och mamma inne bland fiskarna i akvariet
Här har Ni mig
Olivia klappar en sjöstjärna och mamma håller en krabba
Olivia och jag hos piraterna
Vi släcker bränder först fick vi köra brandbil till branden sedan fick mamma och mormor pumpa vatten så vi kunde släcka och sedan var det att få brandbilen tillbaka
Olivia åker groderna
Vi spelar lite musik med plattor
Jag och byggare bob
Ser Ni mig
Olivia på hästen
Jag är piraten
Så klart vid starwars gubben
Hoppar högt på studsmatta
Olivia provar en vespa

3 kommentarer:

bosse sa...

Hej mina älsklingar
Det har varit toppendagar med Lalandia, Legoland och landet
Puss o kram mormor

Agneta sa...

Detta var ju drömmen
för små sötnosar som ni.
Så många toppenäventyr
på en gång.Legoland
blir bara bättre.
Kramis godigar!
Farmor

Elliott och Elton sa...

Ser helt fantastiskt kul ut! :-)

Kram kram