tisdag 13 september 2011

Italien

Äntligen kommer det upp lite bilder från Italien
På båten mot Italien
Huset vi bodde i
Ligger och myser i poolen
Olivia också men hon vågade inte riktigt själv
Jag och Olivia sitter och spelar på trappen en kväll
Mamma och jag under vattnet
Ohh hopp
Sol tjejen
Mr cool
Pappa bär vagnen på ryggen ner från borgen
Mycket vin skall det bli
Olivia skall stå på mammas händer
Och så jag
på väg i....
Där är jag i...
Nästa man på väg i...
Där var hon i...
Olivia, mamma och jag
Olivia har kul
mamma och olivia simmar lite
Olivia i Verona
På väg upp mot borgen
Jag sitter med mitt spett...

3 kommentarer:

Agneta sa...

Vilka helt otroligt fina bilder!
Fantastisk upplevelse ni fått
vara med om. Bilderna gör att
ni inte kan glömma detta "äventyr"
i Italien.
Puss o kram godingar
Farmor

bosse sa...

Underbara bilder från ett jättevarmt Italien
Tack för en underbar vecka
Mormor o Bosse

Elliott och Elton sa...

Ser helt fantastiskt ut! Förstår att ni hade en finfin semester! Jättefina bilder! Kram på er