onsdag 9 maj 2012

Städdag i Vintrie

I söndags var det städdag i Vintrie
Alla hjälps åt att plocka skräp sedan bjuds det på korv och hamburgare och sedan det årliga Vintrie diket runt
 Rasmus, Jag , Pappa, Elin och Olivia städar för fullt
 Säcken är nästan full 
 Lyssnar när de ropar upp deltagarna i åldern 4-5 min klass
 Startskottet har gått och jag är på G
 Hejarklacken Olivia, Ella och Elin
 Rasmus helt slut efter sitt lopp som han vann
 John och jag chillar lite efter loppet
 Och vet Ni jag VANN mitt lopp fick en jättefin basket boll..
tiden 2,35 min och det var ca 300-400 meter tror jag 
Väl hemma igen så är Olivia ute och gungar i trädgården 

2 kommentarer:

bosse sa...

Grattis Hugo
Vad du var duktig bara bäst
tur att familjen heja på dig
Puss o Kram mormor

Agneta sa...

Du vann först, Hugo, sedan vann
Wilmer och sist, men inte minst,
kusin Rasmus. Något är magiskt
med Ekströms väg!
P & K
Farmor