onsdag 16 januari 2008

Dåligt bloggande - uppdatering vad som har hänt

Mamma har varit dålig på att blogga den sista tiden men här kommer lite vad som har hänt, hon har också lovat att hon skall bli bättre så Ni inte missar mina äventyr..
Mamma skulle åka till Ullared så jag skulle få busa med hunden hela dagen, jippi Här är första mötet på morgonen
Kom lilla vovven skall jag ta dig.

Sedan har jag hunnit varit och fikat med lite kompisar på hansa
Här är Hugo med sin mamma
Tindra sitter och äter, mums..
Ännu en fika med några andra kompisar, vill ju äta själv men går inte så bra så jag har fått ha skeden i alla fall.
Elias och Emlia sitter i soffan, Emilia var lite arg när mamma skulle fotografera
Jag måste ju också prova soffan, ni kanske ser 2 av mina små tänder, den 4:e tanden är på väg nu.
Elias: Ohhhh, Hugo du har något på din axel.....
Elias vilka fina öron du har..
Sedan har vi hunnit vara på besök hos mormor också
Ja vi har hunnit med en hel del sedan den 15 nov och allt är inte med här...










Inga kommentarer: