onsdag 30 januari 2008

Lek med kompisar

Idag har jag lekt med några av mina kompisar vi får roligare och roligare ihopa då vi till och med bråkar lite om samma leksaker, vi har ju humör alla men så mycket skoj vi har ihopa

Här är gänget, jag , Elias och Tindra visst är vi duktiga
Fikade och åt lite gjorde vi ocksåElias tar hjälp av mig eller rättarsagt mitt huvud,klart man ställer upp för sina kompisar,, hi hi

Vi kan dela leksaker ibland, Elias myser på krokodilen och jag vill åt tvättlappen men efter ett tag blev vi båda ledsna för vi ville ha krokodilen så mycket båda två

Hmmm jag tar taxen, Elias snöret och Tindra ville inte ha den, undrar vad hon har sett i taket måste vara lampan för den är fin



































2 kommentarer:

Maria sa...

Tack för lekstunden kompis! Även om du tog min krokodil så hade vi ju jätteskoj ihop! Hoppas vi ses snart igen! Kramar Elias

TINDRA sa...

hej polar´n, tack för en skojig lekdag. Vi synes på simmet ju =)
Kram Tindra