lördag 1 mars 2008

Bus i massor

I fredags var jag och mamma hemma hos Elias och fikade och busade i massor.

Ossian och Tindra kom också



Det ringer jag måste svara...


Elias tycker om spaden..



Ossian och Tindra håller på att ta ut alla leksakerna


Jag och Elias försöker riva sängen men det går inte så bra...


Vilken skivsamling...


Det är så roligt.. Tack Elias, Ossian och Tindra för en super kul dag.


Och tack kompis giraffen... vi ses snart







Ossian visar oss andra kompisar hur det skall gå till



2 kommentarer:

Maria sa...

Ha en jätteskön vecka kåmpis o ta det lugnt i backen! Ses när vi oxå varit på semester! Kram Elias

Emilia sa...

ser ut som ni hade en skojig fredag tillsammans!
Jag och mamma tog det lugnt, jag har så himla ont i munnen. Kommer fler tänder nu.. Ja, du vet hur detkänns ju:-)
Ha en härlig vecka med familjen!
Ses när ni kommer hem!
Kram Emilia