måndag 10 mars 2008

Skidsemestern - Säfsen

Nu har vi kommit hem från vår skidsemester i Säfsen, tyvärr har vi varit lite drabbade av magsjuka i omgångar men ändå kunnat vara i backen och ute i det fina vädret.
Vi har haft strålande väder med sol, vindstilla och temp från +0 till -3 alltså kanonväder.

Här kommer lite bilder från vår vecka

Nu är vi framme i Säfsen och stålande väder
Lite utsikt från vår stuga solen skiner.
Mamma och jag är ute och åker pulka vid stugan vågade oss inte till backen idag.
After Ski, sitter här hos Anna
Sitter och känner lite på snön, lite konstigt...
I backen med Linda, tyckte det var kanon med solglas ögon för annars rann mina ögon och jag tyckte att det var jobbig i solen.
Somnade i Elins famn när vi skulle åka till pulka backen..
Sitter och myser i backen med pappa
Sista dagen i baren tittar lite på melodifestivalen.

Här ser Ni att jag har börjat krypa på riktigt, bra säger mamma så jag kan spara min tå.

3 kommentarer:

Emilia sa...

Vilken härlig vecka ni har haft. Förutom era magsjukor. Vilken otur!
Hoppas ni har det bra nu när ni kommit hem:)
Vi hörs av ang fredag!
Kram EMilia & Mamma

TINDRA sa...

hej, vilka framsteg Hugo gör, han är helt otrolig. Det bara händer lixom hänger inte med. Vad roligt att han kryper nu. Dags för honom att utforska massa trevliga saker i hemmet =)
Välkommen hem!

Maria sa...

Vilken härlig vecka ni haft trots att ni åkte på magsjuka! Hugo måste varit coolast i backen! ;-) O vad duktig du är på att krypa nu kompis! Hoppas vi kan ses snart! Saknar er! Kramar Elias & mamman