söndag 4 maj 2008

En vanlig vår dag hemma i trädgården

Idag har det varit underbart vår väder så vi har passat på att vara ute mesta delen av dagen.
Lekte lite med leksakerna som mamma tagit ut
Plockar lite med stenen i krukan och slänger på marken.
Sitter med min pinne och fäktas lite.
Försöker mig på det här med att rocka, men det är inte så lätt.
Och självklart så måste man gunga, pappa har köpt en gungställning till mig så nu kan jag gunga varje dag.
Jag vill så gärna ha gräsklipparen men hinner inte riktigt i kapp

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Åh vad du är duktig som går lilla Hugo! Och så fin gunga du har fått! Hoppas vi kan ses snart.

Kram Annika & Elliott

Maria sa...

Vad duktig du är kåmpis! Ute törs jag inte gå än! Hoppas jag får komma o gunga i din gunga nån dag! Kram Elias