onsdag 14 maj 2008

Min födelsedag....

Ja idag blir jag 1 år och det har varit en mycket rolig dag..... Skall berätta lite vad som hänt..
Ligger i sängen och blir väckt av sång, ja må han leva.... fattar inte riktigt vad som sker.
Sedan fick jag paket i sängen också... En Brio tågbana
Sedan var det daxs för frukost då hade mamma satt ett ljus i min macka och ett glas mjölk till det, mums...
Lunch uppe i stan innan vi skulle träffa lite kompisar till mig..
Vi var på en lekplats bakom casiot, ett tåg hade de där man kunde gå in i och det var kul.
En gunga som vi åkte på också här är kompisen Fredrik
Och en av mina bästa vänner som tyvärr har flyttat till Åryd Hugo 2 ( Hugge Bugge)
jag gungar på hästen också
Gungan snurrade så man var lite yr efteråt.
Sedan blev det lite fika med kanelbullar som mamma hade tagit med till oss....
En riktigt mysig dag, tack alla vänner och familj för gratulationerna idag och tack mina kompisar som var med och gjorde min dag till en toppendag.
Kram

Inga kommentarer: