lördag 21 juni 2008

Midsommar

Glad Midsommar på Er..... Jag firade min 2:a midsommar med 3 av mina vänner, Elliott, Frida och Lukas samt massa mammor och pappor och lite andra kompisar till dom... En av de bästa midommrar på länge säger mamma..
Först var vi på Lovisa gården och åt lite ost och vin, jag bara kex dock.....
Dansar runt midsommar stången med pappa
Hjälper moster Josefin att passa Pexi lite...
Här är några av vårt gäng som sitter och chillar lite i gräset
Åka trädgårdstraktor det tycker både Lukas och jag är kul
Nu sitter vi alla barn på flaket och skall åka en runda.... Jättekul
Jag och mamma vid matbordet äter lite köttbullar och kavring, men jordgubbarna var bäst
Elliott sitter och vinkar till mig...
Lukas och Frida plaskar lite i baljan med ölen...
Själv sitter jag och pumpar lite vatten.
Elliotts pappa och min pappa dansar lite på taket...



Dans runt midsommar stång

En tur med trädgårdstraktorn, pappa kör

Elliotts pappa skulle åka skidor på taket....

2 kommentarer:

Alexander & Alfred sa...

det ser verkligen ut som att du hade kul igår kompis!

Elliott och Elton sa...

Tack för igår kompis!
Vi hade jättemysigt och skoj hela familjen! Och det syns ju på filmen...haha!

Kramar från oss!