onsdag 4 juni 2008

Tillbaka från Mallorca

Nu är vi tillbaka efter en veckas semeser på Mallorca Alucdia...
Här kommer lite bilder från vad vi har hittat på ..
Men hallååå. testar brillorna på Sturup inför semestern
Första badet i poolen det var lite kallt men bada det måste man ju ändå
De hade roliga lekstugor, tittut!!!
Och en rutchekana så kul..
Chillar lite med pappa
Hmmm hur är det tänkt att man skall få upp dessa kexen med gaffeln
Sådana roliga karuseller åkte 1-2 st varje kväll, roligast om de hade ratt så man kan styra lite.
Jag och pappa i gamla alcudia
sitter i poolen med min nya båt den är super kul....
Och att springa runt poolen tyckte jag också var kul.
Jag var så trött när vi skulle på Hawaiibar så jag fick min krans i vagnen
Sitter och väntar på att vi skall gå.
Stranden var det riktigt mysigt på man kunde kratta och springa och trilla utan att slå sig.
Det var varmare i vattnet på stranden.... plaskar lite
Behövs mycket vätska när det är varmt ute.
Sista kvällen vi skall ut på restaurang.
Var så trött på flyget hem... Men nu är vi hemma

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilka härliga semesterbilder!! Kramar Elias o mamman

TINDRA sa...

vilken höjdar semester du haft =)Välkomen hem!