onsdag 29 september 2010

En heldag

I går var dagis stängt då det var planeringsdag så mamma var ledig.

Först var vi på BVC för Olivia skulle få spruta och möte med doktorn.
Hon var 90 cm lång och vägde 13,2 kg.

Sedan hade vi en hel dag med Alicia och Ella och deras mamma Maria

Först var vi på Ikea och lekte och åt lunch sedan kom de hem till oss och vi lekte och busade och badade och massa roligt.
Jag och Olivia bara står och väntar på mamma
Jag är redo för avfärd
Olivia är också redo.
Jag slappar lite medan vi väntar på Alicia och Ella
Olivia sitter och solar lite
Ella med sin glass
Alicia
Jag
Olivia
Ella och Olivia ritar lite...
Så fint det blir...
Jag och Alicia sitter och myser lite i soffan efter att alla barnen har badat.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Mysdag för dig Gullunge
och så dom 3 tjejerna,
men det var såklart ingen match
för ett charmtroll!
Puss, puss
Farmor

Mille sa...

Olivia är jättefin i tofsar! Ser ut som riktigt stor tjej.... och jag kan gissa att Hugo gillade sin tuppkam?

Bilder från bröllopet och möhippan kommer på posten imorgon.
Kram
Mille