onsdag 22 september 2010

Helgen på landet

Helgen som gick har vi tillbringat i mormor och Bosses stuga i Hallaryd.
Regnade en del men vi fick lite uppehåll, och han med både lekplats och skogspromenad och massa annat.
Linslusen.
Jag...
Oliva syster bus..
Jag och Olivia busar med Marie
Marie och mamma har också kul på lekplatsen
Patrik också
Gung i li
Gung
Olivia hoppas i vattenpölen
Tar i för kung och fusterland
Ohhhh
Plask....
Ute på Geocatchning, man skall leta skatter och vi har en på gång skall bara över stenen
Och här dyker jag....
Skatten är funnen
Pappa fotar också massa
Olivia och mamma sitter och funderar
Halllooooo...
Lite syskonbus..
Vilka muskler...
Jag gräver för fullt för att plantera mitt äppleträd
Mycket vatten behövs det när det är nyplanterat
Och så självklart måste man städa lite eftersig

3 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Åh så mysigt ni verkar ha haft det!
Och du är såååå tuff i din spiderman-dräkt Hugo!

Kramar!

Agneta sa...

Man blir ALDRIG för
gammal för gungor, bus
och lek.
Kramiz

bosse sa...

Vilken tur att det finns skatter på landet och vilken mysig helg ni hade
Kram Mormor