torsdag 21 maj 2009

Gentlemannens dag..

Idag har jag varit på gentlemannens dag på Jägersro, med mamma, Olivia, farmor och moster Josefin.
När vi kom dit började vi med att jag fiskade lite och fick en liten godispåse
Olivia ligger i vagnen och bara spanar.
Åkte en del karuseller, här i en brandbil..
Och så klart på en motorcykel, mamma var lite tveksam eftersom där inte var något skydd runt men jag höll i mig hela tiden.
Mr cool..
Josefin och jag flyger flygplan.
Sedan fanns där brandbilar så jag passade på att köra lite fick så klart låna en hjälm också.
Äter klubba.
Kalvin var också där men jag vågade inte krama honom

2 kommentarer:

Agneta sa...

Visst hade du kul
Gullunge! Bäst var
nog den riktiga brandbilen
och så motorcykeln.Det
gjorde dessutom inte ont
att solen flödade och tempen stod på 23 grader!
Vi hejade på på hästar oxå.
Det är det som är Jägersro liksom.
Kram
Farmor

Alicia 0 Ella sa...

Cooling!! Ses senare idag! Kram