måndag 25 maj 2009

Kalas och grillning hos Josefin o Robin

I lördags åkte vi till Josefin & Robin då Robin hade fyllt år, så vi grillade lite och åt god mat.
Här sitter pappa och jag och chillar lite innan maten.
Jag och Josefin är ute och hälsar på hästarna.
Olivia ligger och myser i bilbarnstolen utomhus.
Här är jag, Josefin och hunden Morgan.
Nu var det dags för lite mat, hamburgare..
Morfar och jag är koncentrerade då vi spelar hästspel på datorn.
Olivia hos Josefin.
Sedan var vi ute och provade alla roliga saker, här sitter jag på Robins motocykel.
Jag nådde precis fram till gasen, wrooom....
En traktor hade de också

Olivia myser uppe hos Josefin

3 kommentarer:

bosse sa...

Nu har vi tittat på alla bilder som kommit in under vår semester ni är helt underbara

Mormor o Bosse

Agneta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Agneta sa...

Sådana helt FANTASTISKA
bilder från "landet"
hos Robin och Josefin!
Man blir ju så lycklig
och varm ända in i själen.
Mysigt till 1000!
Kram
Farmor