söndag 31 maj 2009

Morsdag..

I dag är det morsdag så vi åkte in till stan då mamma skulle bli fin i håret
Här sitter jag i pappas knä o har också lite folie i håret som mamma
Vi passade på att putsa mitt hår också
Det var mysigt..
Sedan var det lunch på Mando men då sov jag, Olivia i mammas knä
Sedan åktevi hem till farmor, jag vattnar blommorna
Olivia sitter på bordet
Utsikt från mitt blivande rum, häger o ankor
Jag springer utanför vårat hus
Visar min fina frisyr och magen.. Hi hi
Kast med liten björn.
Det var rätt tungt..

3 kommentarer:

Agneta sa...

Tack för att du kom
Gullunge. Tiden rann
iväg och grilla var
viktigare än en oklippt
häck. Slangvindan sitter
jättebra.
Puss o kram
Farmor

Elliott och Elton sa...

Så fina ni blev i håret, både du & mamma!

Kram Annika med sina killar

Linda Ganton sa...

Vad fina ni blev!! Får mig genast att tänka på att jag med borde göra något åt mitt "burr" ;-)