fredag 31 juli 2009

Bakken

I tisdags var vi på bakken med familjen Langebro och familjen Mohlin/Rydberg, Jonas bror med flickvänn och Anneliz och Patrik en super trevlig dag..
Pappa jag och Naima står och väntar på bussen
Olivia ligger och har det bra i vagnen
Väntar på att tåget skall komma så vi kan komma till bakken,
Först började vi med lite lunch och massa god mat..
Mathilda vill krama Olivia
Jag hälsar på Pigge Piggsvin, och får deras autografer
Pappa och jag åker en båt som man skjuter vattenkanon med, "lite blöt"
Pappa och jag efter turen ,men mamma hade ombyte till mig men pappa fick gå lite blöt.
En av mina favorit karuseller, flumeride.... Åkte den två gånger här med Micke, Patrik o Pappa
Olivia och mamma myser på krogen.
Sofie och Mathilda
Ying och Levi
Anneliz och Patrik
Jag kör jeep i djungeln.
Jag och Naima åker Dumbo karusellen den var rolig så den åkte vi nog 3 ggr.
Olivia sitter och chillar lite hos pappa och Micke
Patrik och jag åker karusell..
Naima och jag
Kör polisbilen, sista karusellen innan vi åkte hem blev verkligen en heldag var hemma vid 22.45 tiden..

1 kommentar:

Agneta sa...

Va kul ni hade på Bakken!
Gullunge,du är ju lika tuff som "dom stora killarna"
som tordes åka Flumride.
Va kul också att Patrik
hittat ett par vita solglasögon!!
Kramis från Farmor