måndag 20 juli 2009

Båstad igen med hela familjen

Nu är vi hemma efter ett par dagar i Båstad, tyvärr har jag lagt in bilderna i fel ordning de sista kommer först men det får Ni stå ut med
Pappa och jag tittar på dubbel finalen i Swedish open, heja heja
På väg hem efter restaurangbesöket
Vi går genom tennis courten
Så här fin var Olivia på restaurang besöket
Jag och pappa matchar varandra i kväll
Jag tar foto på mamma och Olivia
Efter ett tag är det rätt tråkigt att sitta på restaurang så mamma hade tagit med en klubba.
Pappa och jag på restaurangen
På väg till hamn krogen
Olivia sitter i barnstolen för första gången...
Sitter på Badkrukan och äter pigellin medan pappa och Patrik tar varsin öl.
Olivia
Badar vilket är underbart
Vi har hittat en groda men jag tyckte den var lite läskig

4 kommentarer:

Agneta sa...

Gullunge - du och
pappa skulle platsa på vilken catwalk som helst.
Love you
Farmor

Alicia 0 Ella sa...

så sött att du matchar pappa och så duktig Olivia är som sitter så fint i stolen..

kram från oss

Agneta sa...

Gullunge - kan du tänka dig - Marie har satt ut bilden på dig på hemväg
från restaurangen i sitt skyltfönster. Farmor ska ta
kort på det.
PoK
Farmor

Alexander & Alfred sa...

åh vad fina bilder. ni är så söta du och din syster! och jättelika varann!
hoppas allt är bra med er. kramar A & P