tisdag 21 juli 2009

Tosselilla

Idag har vi varit på Tosselilla med familjen Langebro,Familjen Mohlin/Rydberg och Camilla, Krister och Anneliz, det blev en heldag kom kl 10 när de öppnade och åkte hem 17.45 en kvart innan de stängde
Först var vi i ett stor borg med massa rutchebanor
Åker lite motorcykel karusell
Vi åker kaffekopparna, jag, Ying, Naima och Levi
Pappa och jag hoppar på stora hoppkudden
Pappa och jag klappar getterna
Tarzan djungeln var en av mina favoriter, väldigt koncentrerad
Kryper igenom tunneln
Går på linan
Vill plocka upp kaninen
Olivia och jag rider på dinosarien
Olivia och Mathilda ligger och myser när vi grillar korv
Inne hos fåren
Pappa och jag åker masken bergodalbana
Micke och Naima
Wihaa...
Levi ville också bada
Så roligt med rutchebanan
Badar i det kalla vattnet
I bollhavet..

3 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

så skojigt det ser ut att vara på tosselilla kompis, jag tror du kommr sova gott inatt efter al
l det busandet!

kram Alicia

Vilda sa...

VAd kul ni ser ut att ha haft. Kram Ullis & Vilda

Alexander & Alfred sa...

vilket bra tips ni kom med. att åka till tosselilla! mina päron trodde jag var för liten men det visade ju du hugo att vi inte är =)

vi ses gärna en dag. ska vi planera in nåt?!
kramar alexander