onsdag 24 juni 2009

Båstad

Midsommar dagen körde vi upp till vårt sommarhus i Båstad, skulle även köra upp farmor och gucci. Vi stannade några dagar o njöt av det fina vädret
Gung i li gung
Jag och Elin bygger lite kakor
Ligger och spanar
Ett två hopp
Och plask
man blev lite sandig
Ligger och myser i sanden
Jag och Elin badar och mamma har gjort hattar till oss av skummet
Här har vi skägg också och är tomtar, ho ho
Olivia ser lite beskymmrad ut
pappa och jag letar snäckor
Här får mamma lite snäckor och stenar av mig
Jag och den amerikanska snurr glassen
Jag mamma och Olivia sitter och leker lite i sanden
Olivia tränar för fullt
Tittar på motorcyklar nere i hamnen
Olivia sover gott i soffan
Jag och pappa sover lite middag ute i trädgården..
Lite mat på hamnkrogen innan det var dags för hemfärd till Malmö
Olivia ligger i vagnen under tiden vi äter
Nu bär det av hemåt på pappas axlar

2 kommentarer:

Agneta sa...

Vilka underbara sommarbilder! Men
Gullunge, jag trodde skumtomtar så helt
annorlunda ut.
Kram
Farmor

Elliott och Elton sa...

Så härliga bilder! Helt underbara! :-)

Kram kram