måndag 8 juni 2009

Olivias dop

Igår döptes min lilla syster i Bunkeflokyrka till Anna Olivia Chanel.

Olivia
Olivia får vatten på sitt huvud och sitt namn..

Lite trött...
Här är Olivia med sina faddrar Farbror Ulf och Moster Josefin.

Olivia blir upplyft i luften..
Här är vi hela familjen samt Olivias faddrar och prästen Bert.
Pappa bjuder på lite bubbel i tältet.
Jag springer runt och minglar lite.
Elin, jag och Tindra sitter och äter lite på godiset som stod på bordet
Lilla söta Olivia är hos Therese ibland minglet
Här är några av våra vänner och släkt.
De fina doptårterna, jag var snabbt framme och smakade lite på glasyren, så där av lite kladdigt på ena tårtan.
Jag och Elin ute och går lite i regnet. Olivia har somnat och hon sov i ett par timmar mycket intryck.
Vi är ute i garaget och jag provar Rasmus cross..
Jag luktar på Olivias blommor
Här har vi städgänget
Olivia: Tack för alla fina presenter och tack för Ni kom och gjorde min dopdag till ett fint minne.

4 kommentarer:

Alexander & Alfred sa...

åh vad söt hon är lilla olivia, en jättefin dopklänning också!
ser ut som att ni haft en fin dag. kramar

Elliott och Elton sa...

Så fina bilderna blev!

Stort tack än en gång för att vi fick vara med på Olivias stora dag.

Kramar från hela vår familj.

Agneta sa...

Ja du Gullunge - Det här
var ju nästan en favorit i
repris.Samma kyrka, samma
präst, många samma gäster,
tält i 5:ans trädgård
och jättetrevligt och gott.
Skillnader:Du kommer ihåg
detta och så var tårtorna
rosa isf ljusblå bla.
Tack och kram
Farmor

Maria & Elias sa...

Jättefina bilder! Tänk att hon redan är så stor lilltjejen! Kram