onsdag 24 juni 2009

Midsommarafton 2009

Midsommar firade vi i Vintrie som tradition med goda vänner
sitter på Lovisa gården och har lite picknic..
Jag står och spanar när dansen skall börja
Tindra och jag dansar runt midsommarstången
Små tält var uppsatta i trädgården när vi kom hem så mankunde busa lite i dom.
Elton i sin fina krans.
Eltons storebror Elliott glad att han fick ha kransen.
Deras söta mamma Annika också med midsommar krans i håret
Självklart har min lillasyster Olivia också krans
Pappa med Olivia och Robban med Elton
Jonas och Tindra
Levi kokar lite kaffe
Olivia sitter och myser i Niclas knä.
Vår spexare Patrik....
sitter och fotograferar Elliott och Eltons pappa Robban
Äter lite godis hos pappa

Sen kväll och är trött så jag blir buren av Ulrika.
Ser Ni så smutsiga händer
Jag dansar med Tindra

1 kommentar:

Agneta sa...

Typisk midsommar -
sol,midsommarstång,dans
till dragspel,plötslig regnskur, god sill,potatis med tillbehör efter smak.
Och så lite lekar i trädgården.Söta barn i kransar.
Kram o tack!
Farmor